İade ve Teslimat Bilgileri

1) İade Koşulları

Ürün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır. Ürün tekrar satılabilirliğini kaybetmemiş ise iade edebilirsiniz. İade/değişim talebiyle gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir. Ürünleri Aras Kargo (444 25 52) ile aşağıdaki bilgiler ile “karşı ödemeli” olarak gönderebilirsiniz.

Nice Teknoloji Ürünleri İç ve Dış Tic. Ltd. Şti.
Adres: Atatürk Mah. Ekincioğlu Sok. No:1 Nice Plaza Küçükbakkalköy, Ataşehir/İstanbul
Telefon: 0216 464 52 33
E-mail: info@niceteknoloji.com

Satılan ürünlerin stoku sınırlı sayıda olduğundan değişim taahhüdü verilememektedir. Değişim yapılamadığı takdirde iade süreci başlatılacaktır.

İade kargonuz Nice Teknoloji Ltd. Şti.’nin iade adresine ulaştıktan sonra ürün bedeli 10 işgünü içerisinde, Kredi Kartınıza veya Havale/EFT yapmış iseniz hesabınıza iade edilmektedir. Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanıza bağlı olarak bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi taksitli olarak yansıtılabilmektedir. İadenizin ekstrenize yansıması bankanıza bağlı değişiklik göstermektedir. İade işleminizin kredi kartı yansımasında gecikme yaşanması halinde bankanızdan detaylı bilgi almanız gerekmektedir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlı olup firmamızın bankanıza müdahale etme hakkı yoktur. Siparişinizi aldıktan 14 gün sonraki değişim talepleriniz için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

2) Teslimat Koşulları

Kargo Koşulları ve Teslimat İnternet üzerinden gerçekleştirdiğiniz alışverişlerde aynı anda birden fazla ürün satın aldığınızda ödemeyi tek kredi kartı ile yapmanız halinde de ayrı ayrı size teslim edilmesi mümkündür. Bu durum teslimatın size gerçekleştirilmeyeceği anlamına gelmemektedir. Teslimat esnasında herhangi bir sorun oluşması halinde ise yetkililer tarafından bilgilendirileceksiniz. Aynı gün içinde dahi olsa farklı zamanlarda alışveriş yapmanız halinde ürünler size ayrı ayrı teslim edilebilmektedir.

İnternet üzerinden sipariş ettiğiniz ürün maksimum 3-4 işgünü içerisinde anlaşmalı kargo şirketimize (Aras Kargo) verilecektir. Teslim süresi, Havale/EFT ile yapılan ödemelerde ödeme onaylandıktan sonra başlayacaktır.

Teslim süresi, alışverişinizin saat 15.00’den sonra veya hafta sonu yapılması halinde takip eden ilk iş gününden itibaren başlamaktadır.

Şehir merkezleri dışında kalan adreslere olan süreler teslimat adresine göre farklılık gösterebilir.

Siparişiniz kargoya verildiğinde email ile bilgilendirilirsiniz.Kargo takip numaranızı Aras Kargo’nun websitesinde “Gönderi Sorgula” bölümüne girerek kargonuzun durumunu detaylı takip edebilirsiniz.

Anlaşmalı kargo şirketimize teslim edilen ürünleri, size ulaştırılamadığı takdirde kargo şirketinin belirttiği sürede en yakın şubeden teslim almalısınız. Aksi takdirde ürünleriniz kargo şirketi tarafından Nice Teknoloji Ltd. Şti.’ne iade edilmektedir. Nice Teknoloji Ltd. Şti, kargo firmasından kaynaklanabilecek gecikmeli teslimattan sorumlu tutulamaz.Taşıma sırasında oluşacak hasarlardan kargo firması sorumludur.

Herhangi bir sorunla karşılaşmamak için ürününüzü, teslim aldığınız anda kargo yetkilisinin yanında açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer ürününüz kargoda zarar görmüş ise ürünü teslim eden kargo yetkilisine rapor tutturarak iade etmeniz gerekmektedir.

Teslimat alanımız Türkiye sınırları dahilindeki tüm illerimizi kapsamaktadır. Yurtdışına teslimatımız bulunmamaktadır. Aldığınız ürünün/ürünlerin niteliği ve boyutu fark etmeksizin internet üzerinden yaptığınız alışverişlerde kargo ücretsizdir.

Aynı gün farklı zamanlarda yaptığınız alışverişler birleştirilememektedir.

Siparişinizin size belirtilen sürede teslim edilmemesi halinde info@niceteknoloji.com adresine mail gönderebilir veya 0850 811 2526 numaralı müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz.